Çarşamba, Ağustos 14, 2013

BİZDE YENİ GELENLERE ÖNCELİKLE GÜLER YÜZLE KARŞILAMA YAPILIR! :)

Gözlerini an itibariyle ekrana dikmiş bu satırları okuyan herkes!

İçkisiz Balık Lokantası'na hoş geldiniz! 


Eşliğinde okumanız tavsiye edilir :) Uié! 
(U ye!)

Uzun zamandır değişik bir şeyler bulma karın ağrısı içerisindeydim. Bu çabalarım çeşitli şekillere bürünüp durdu ama bir tanesini yapmaya elim gitmemişti. Derken... Bir gün ansızın bu lokantayı kurmak aklıma geldi. İşbu lokanta benim olduğu kadar da sizlerin. Arada tatlı tatlı soframızı kurup sohbet edeceğiz. Bazen de ben kendimle sohbet edeceğim. Demeye çalıştığım şu ki; yıllardır içimde birikmiş olan yazma isteği -ki ah eskiden ne çok yazardım- buralarda kafanızı biraz şişirecek. 

İçkisiz balık lokantamızın belirli bir  işletme konusu yok, olmayacak da. Canımız ne isterse onu konuşacağız, ondan bahsedeceğiz. Düşünün bu sabah aklıma arada yemek tarifi yazmak bile geldi :)

Ben kim miyim? Kim olduğumun çok bir önemi yok. Birlikte sohbet etsek yeter. Evet, şimdilik diyeceklerim bu kadar hakim bey, izninizle mutfağa geçiyorum. Yemekler piştikçe oturup birlikte yiyeceğiz.

Görüşürüz.

NOT: Bu blogda yazılanların hatta yazarın bile gerçekle ilişkisi yoktur. Yazılanlar ve yazar tamamen deli bir aklın ürünü olup, söz konusu yazarı ve yazdıklarını "müdavim ve onun yemekleri" diye bellemeniz yeterli  olacaktır.

İKİNCİ NOT: Belki de ben bu kadın gibi bir İtalyanımdır, tek farkım Türkçe'yi daha iyi konuşabiliyor olmamdır :) U ye! U ye! E Penelope non correre! La regina cattiva deve sorridere sempre!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder