Salı, Aralık 31, 2013

MUTLU YILLAR! HAPPY NEW YEAR! BUON ANNO!


Eskiden bir yıl biter yeni yıla girerken yazı yazardım. Geçen bir yılı değerlendirdikten sonra yeni yıl beklentilerimi liste halinde sıralardım. Bugün de aynı şeyi yapmak istiyordum aslında ama bunu yapmak için fazlasıyla yorgun ve üşengecim an itibariyle.

Düşünün ki içeride misafirlerimiz falan var ama ben odamda kendimi koltuktan kaldırıp yatağa atıyorum, yataktan kaldırıp yere atıyorum. Başımı dik ve gözlerimi açık tutabilmek şu an benim için bir mesele.

Yeni yıl senden başta sağlık bekliyorum.

Beni fazla zorlamamanı ve benimle oynamamanı temenni ediyorum.

Ve hayallerimi gerçekleştirmeni, yenilerini ise kurdurmanı diliyorum.

Umarım yeni yıl hepinize güzellikler getirir. Aman daha fazla yazmayacağım, uyurum belki :) Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder